środa, 17 lipca 2013

LEO - miś poduszka

Cześć,
nazywam się Leopold, ale Ania mówi do mnie "Leoś". Jestem pierwszą poduszką, którą wykonała. Mam zdejmowaną powłokę wykonaną z polaru oraz szaliczek, który zawsze mogę zdjąć. Wkład mam zrobiony z płótna wypełnionego kulką silikonową. Każdy z moich elementów nadaje się do prania, więc zawsze będę czyściutki ;-)

Na razie jestem sam, ale wkrótce będę miał towarzystwo. Ania obiecała, że uszyje mi przyjaciół. Podejrzałem jej projekty. Będą to kot i ośmiornica. Już się cieszę! Hurra! Jednak, z tego, co słyszałem, Ania nie ma pomysłu na imiona dla nich (ale nie mówcie, że wam o tym powiedziałem). Tak czy inaczej nie mogę się doczekać.

Acha, jeszcze najważniejsze. Jak już pojawią się moi towarzysze, to będzie można się z nami zaprzyjaźnić. Pisząc do Ani na adres: adgratia@gmail.com możecie zamówić poduszkę dla sobie lub dla kogoś wam bliskiego.

Pozdrawiam,
Leo




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz